Inte duschat på 3 månader?

Radion igår då:
- Vi pratar om konstiga saker som du tycker är pinsamt
- Vad tycker du är pinsamt?
- Jag har en planka i min hall som jag tycker är jätteskämmig så jag brukar täcka den med skor.
- Jaaha det var ju lite konstig grej att skämmas över.
- Vad tycker du är pinsamt?
(en annan person) - Jag skäms för jag tycker inte om att duscha, ibland så duschar jag inte på tre månader.

ÅHGUD vad glad jag är att jag inte känner den personen! Jag anser mig själv som äcklig om jag inte duschat på typ 2 dagar, hur jälla äcklig lär inte den personen va, liksom det är inte konstigt att du skäms. Den borde skämmas lite. Tänk på andra också. Men det kanske var någon som skämtade, hoppas det!

Så gödagar i skolan nu sista veckan känns det som, fast jag hade ju prov imorse faktiskt, hade glömt det. Spanskaskrivprov, vet iiinte hur det gick men jag skrev mkt iaf, sen om det är rätt är en annan sak :$. Tog hem två bilder som jag målat sen, ska lägga upp bild på bdb någon dag i helgen tror jag. Japp hade fotboll också, slutade ju på fotbollen i höstas och det känns verkligen för jag suger ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0