Klassresemål- förslag

Hallooojj, det är dåligt väder ute, haha så därför sitter jag vid datorn (A). Nejmen jag har faktiskt letat efter ett klassresemål, och jag har hittat massa bra... som vi inte har råd med :$. men pappa har ju gett förslag på att vi ska bo i Nybäck i vårt hus där och gå på promenad till mohöjden och typ köra gh och singstar och kubb och blablabla :P. Annars typ Däldenäs eller något i värmland.

SÄMST dag i skolan idag! Jobbade hela tiden! seriöst hade typ ingen rast kändes det som! vi hade ju inställd spanska men då fick jag sitta och skriva en massa skit om teatern och sen dirr till so:n som jag kom för sent till och så blir man typ skälld på eller något. Sen så säger han att vi visst ska göra slutord, sammanfattning och en fråga nu på sista lektionen, LÄTT!! fan vad jag var arg på honom dåå! Inte lite stressat eller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0