Lite för mycket klagande

Ännu en dag full av klagande på att allt är så jobbigt för mig. Har knappt haft någon rast på hela dagen, får aldrig ha det känns det som. Men iaf så försov jag mig imorse. Skyller på att jag vartrött eftersom att jag vaknade vid fem också för att Elin skulle åka till Kolmården tidigt.

Japp och sen i skolan españoool med prov! gick bra fast det var två ord jag inte kunde. och ergonomiprov på idrotten som gick bara bra tror jag och sen svenska, så lugnt har det varit idag för att 5 killar har varit på fotbollsgymnasiegrejs. Sen efter maten så blev det so och redovisning och den gick bra! första gången någonsin jag är nöjd med en redovisning skulle jag tro, jag kände mig helt lugn och kollade inte ens på stödorden (Y). Men det är ju några redovisningar på G nu så det är väl bra att jag vänjer mig.
På slöjden så slappade jag för jag var så trött (A), men vad ska jag sy för något nu?

Gött att komma hem och känna att man inte har någonting överhuvudtaget att oroa sig för, JAA! inga läxor tills imorgon och ingen skola imorgon ens. Jag och Linn ska på någonting i Örebro och hålla en workshop och såå, ska bli hur trevligt som helst :D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0