Om jag fick välja igen, skulle jag fortfarande välja dig.

Ja man blir som man umgås. Det är ju iaf sant, behövs ingen forskning för att bevisa det. Jag vet att det är så. Känner verkligen att jag hör hemma med mina bästa vänner och sen när jag är med några andra, visst så trivs man där med men det är något speciellt med de allra bästa. Det märks verkligen på humorn också, jag tror att vi måste de vara de vännerna som är mest elaka mot varandra, men vi tycker det är roligt? Jag tror jag tar på mig lite skulden för jag är ju typ elakast, men det måste ju betyda att jag är roligast också ju ;)? haha men det är iaf bra att ha någonstans där man hör hemma, det kan inte uppstå pinsamma tystnader, Kärlek är det.

Var något extremt slapp igår, men det måste man vara ibland också! Satt och spelade bejeweled som nu för tiden är mitt favoritspel (A). Kollade talang också, wow såg ni att de knäppte öronen, coooolt... NOT? haha de kan ju inte ha trott att de skulle gå vidare eller?
Ah men idag så ska jag inte vara slapp för jag ska ut och jobba litt, fanfördet ;o. Meeen blire ikv? känner att jag vill dra någonstans, får se vad jag orkar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0