Shout out loud

Aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh!!! skit i att ta det lugnt och ta en liten paus när du stressar, mitt tips är att man ska skrika som fan. Jag tycker det blir bättre då, haha.

ÅÅÅÅÅHHH skitdag! har ont i huvvet och allt suger :), men ah det är väl bra att jag låter det gå ut över min dator istället för någon människa (A). Aaaah idag så fixade jag och Juss klart vårt fysikarbete, undrar om vi lämnade in det, gjorde vi det Juss? Sen gjordes det en fin båååt! och finfina redovisningar och på slöjden så är jag klar så jag fick faktiskt bara sitta och göra ingenting för Läraren, haha. Men det var dyngtråkigt, satt och läste en tidning bara :p.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan :)
hoppas allt är bra
ville önska en fortsatt bra dag
:)
kram www.enlitentax.blogg.se
och en annan sak.
min hund deltar i en tävling i en tidning.
om du tycker hon är fin så kanske du kunnat lägga en röst på henne?:)

2008-05-19 @ 17:12:37
Postat av: Anton DTV

Hej! Hoppas du får en bra vecka, med bra väder och allt vad det innebär :)

2008-05-19 @ 17:14:41
URL: http://detrevannerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0