Tiden, den går fort vid fel tillfällen.

Den sista veckan av jobb i skolan! Jobbigt, men ändå väldigt gött att veta att vi nästa vecka så är betygen satta och då behöver jag inte bry mig om att vara trevlig mot någon lärare längre (A).

Allting går för foooort! Dagar som jag förut brukade tycka aldrig tog slut tar nu slut innan jag hunnit riktigt vakna. Jag tror att någon sa något för en vecka sen men sen får jag reda på att det egentligen var för en månad sen... Jag har missat en hel månad? Ååh vill inte att mitt sommarlov ska springa förbi iaf. Tiden har en tendens att gå långsamt när man verkligen vill att den ska gå fort men när man inte vill att den ska gå fort så har den redan försvunnit runt horisonten.

Hade fysikredovisning idag, det gick väl bra. Jag blev förvånad över vad mycket Jusse hade :O, men det blev ju bra iaf :).  Snart klar med mitt miniväxthus! och sen hade jag prov på världskartan, skrev på allt tror det gick bara bra ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0