Badminton

Badminton i morse! Óch det gick skitabra, slog till och med världens bästa badminton spelare (enligt henne) men då så var jag jävligt lök sen också.
Fast sen gick det inte så bra längre, för då fick jag vara med Gaste (hihi).
Annars så har det varit en tråokig dag typ. Jah! det blev ju ett långt och peppigt inlägg det här.

Men iaf, ska nog inte göra något speciellt i helgen tror jag, eller eftersom att jag är hemma så kan jag slå vad om att jag måste städa hela dagen imorgon. Meeen jag tycker om att bara chilla hemma så det gör inget. Och nu har jag förresten bestämt mig för att i tvåan, då ska jag fanimig flytta till kristinehamn, yes. Inget mer gå upp kl 6!  och då kanske jag slipper städa bara för att jag är ledig och hemma. pusspå't

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0