Camp Rock

Emma good girl.
Eftersom att mamma faktiskt inte bett mig om att städa idag, och jag ändå inte har något för mig så passar det ju nästan perfekt för att fjäska lite och städa ändå? Får se om jag orkar eller inte. Har i alla fall varit duktig och hämtat adventsgran såå.

Och måste berätta att det är lite irriterande att igååår, så laddade jag ner och kollade på bring it on 2 (again) och sen när jag kollat klart på gilmore girls idag vad är det inte som går på femman då? joo bring it on 2. Väääldigt värt.
Kollade på camp rock igår också, den var super bra :$. Fast det saknas lite X:ing i slutet B/.



You're the voice I hear inside my head the reason why I'm singing, I need to find you, I gotta find you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0