Chill studiedag med en discotouch!

STUDIEDAAG!
Eheh har ledigt jämt och ständigt nu känns det som. Men det kan behövas för jag är så jävla skoltrött så ni vet inte. Jag vill bara att skolan ta slut här och nu. Eller ah jag vill iaf att vi ska börja någon gång runt kl 12 istället för 20 över 8, jag är bokstavligen halvt död på morgonen.
Metaforically spoken, på morgonen så är jag ganska svart och grå, men senare på eftermiddagen så blir det lite mer åt röd gul hållet. Men vi får se imorgon kanske det blir en hel röd/gul dag!

Även fast jag är ledig så måste jag säga att jag är lite avis på Letälv som "går i skolan" idag. Jag vill också till bodaborg, gustavsvik, stråhallen eller spela curling eller något! åååh vad kul. Istället sitter jag här under min mörkblå filt och huttrar, även fast jag tänt en brasa. Pissväder.
Herraaa nya oth avsnittet blire nu och sen kanske madagaskar 2!

SHE'S A MANIAC ON THE FLOOR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0