Första intrycket av en engelskapraktikant

Hey guys and girls.
Nu är det onsdag igen och jag har min lilla sovmorgon då.
Sitter vid datorn och ska jobba lite på excel hade jag tänkt, men kanske ska ta en sväng ner först och spela lite piano? nej, det vågar jag seriöst inte, det kommer vara någon som skriker håll käften åt mig då :(.

Japp men igår så måste jag ju då skriva att vi har världens sämsta praktikant på engelskan, stackars de som får henne som riktig lärare! När man sitter längst bak i klassrummet (som jag ju då såklart gör för jag är så cool) så hör man inte ett skit och det är inte mitt fel, du får fan ta och prata högre. Och inte banka i bänken! bra första intryck du.
Sen så blev hon jätte arg för att vi inte hade gjort vår läxa (ooppsie) det var bara en i hela klassen som gjort den (pluggdennis alltså ;)).  Och så var vi tvungna att hämta våra böcker bara för att vi skulle titta där i om vi skulle välja temat Food, Films or Fears, lyckat.

Seen så blev det att dra och repa. Det har aldrig gått så bra att repa som nu! och vi är engagerade as hell, ska spela idag också och sen på söndag igen. Tre gånger i veckan typ två timmar varje gång (insåg just att vi är ganska dåliga för att öva så mycket).

Pussheej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0