G-vik, Sova hos Maria, Dans, Dansföreställning "It's like that"

ZZZzzzZZZZzzzzZZZZZ!
Jag är sååå trött så ni förstår inte.
I måndags så blev det köpt: trosor, BH, Mjukisbyxor, minneskort till mobil, multi-card reader, stövlar och hårnålar.
Och det var askul på G-vik, det blev ett gäng!
men det var inte så kul dagen efter med min rygg. För jag försökte åka lika coolt baklänges som Lui gjorde, men jag var inte så bra på det, det blev mer upp och ner och åt alla håll.

Men i tisdags så var den genrep med dansen, superduperkul och alla var jättebra. Sen så blev det till Maria som också var och dansade så jag hoppade på och dansade lite med dem när jag ändå var igång. Men ah när jag böjde mig framåt så sprack brallorna hihi. Maria skrattade i seriöst fem minuter för först trodde hon att jag hade pruttat. och hålet var ungefär 30 cm stort. Sen så tyckte hon att hon var lite rolig också:

Jag sitter och pratar i tele med mamma:
Jag- Jag åt 5 mackor!
Maria- och spräckte byxorna!

Ah men sen så sov jag iaf hos Maria och fick låna bralls av henne dagen efter. Fick lite sovmorgon också till åtta men det märktes då inte för jag var lika trött ändå. Mm men sen på onsdagen ialla fall så snackade vi till oss att vi skulle få smita från matten och vi slapp svenskan för att vara på genrep igen hehe. Och sen föreställning vid tre och sen äta lite (av linns mat 8-)) och sen föreställning igen.

och idag, torsdag, så var det vanliga lektioner och allt och ja jag höll på att somna hela tiden, så det blir väl typ att gå och lägga sig snart höhö. Pianolektion också, gick gööörbäst! 
pussiss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0