GE MIG ETT FUCKING FORDON

OOOH baby it's a wild world. Ifall ni har den låten så kan ni väl skicka den till mig för jag vill ha den!

Åkej, så idag har det inte hänt speciellt mycket i skolan, många roliga repliker sagda, alla roliga repliker glömda ungefär. Men efter skolan så gick jag, Kristin, Lui, Olle, Tom och Linn och fikade på café paus. Mucho trevligt. Och sen efter det utv samtal och det verkar ju gå bra iaf, trodde verkligen inte det gick så bra.

och sen svängde mamma över till Kerstin och jag var jättearg för jag skulle och spela med Elin och så va hon tvungen att gå in och fika! och så ska hon tvinga med mig in! så att jag ska sitta där och se glad ut och låtsas att jag vill vara där.
NEHEJ DU. så jag satt, as always, och väntade. Måste tillbringa typ en tiondel av mitt liv med att vänta, jag blir så jävla arg. och Mamma säger "men är det mitt fel?" och då säger jag "Ja det är det, jag vill fan inte bo i jävla åtorp!"

Nu måste syrmin ha datorn visst, hihi, hann inte skriva klart eller kolla oth, muys! pusss<3


Kommentarer
Postat av: linn såklart

svar: försvarar mig med att vi faktiskt bara hade 10 minuter på oss (a)

2008-11-26 @ 20:52:10
URL: http://linnjosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0