Jag tycker om Brogårdsskolan

ESTETLINJEN ÄR BÄST säger jag bara. Jag mår bara så jävla bra, allting är bäst och jag är pigg som tusan även fast jag går och lägger mig senare kommer hem senare och åker buss längre, This is good times. Fast sen så känns det som att det inte går så bra i skolan, men det är väl mest för att vi inte har haft prov och sånt så att jag vet var jag ligger´. Är faktiskt lite nervös för att vi ska ha matteprov imorgon, och det blir ju inte bättre av att det är värsta seriöst och vi ska vara i aulan!

Endast två lektioner idag, chill som fasen! Och förresten imorse så var jag ju på dåligt humör? det känns som en annan dag :D.
Förresten jag har fått mitt ID nu också (Y).
Och är helt säker på att dansföreställningen är kl sju onsdag den 12 november och det kostar 20 för skolungdom och 50 för vuxen om någon vill titta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0