Jerry Lewis - Great balls of fire

Bläddra ner lite så får ni lite sköna toner till när ni läser inlägget (Y)

Nu har jag varit och spelat lite gura, gick ju sådär måste jag säga. Fick nog in lite vett Erika om hur hon ska spela basen på Bad day iaf, så det var ju bra. Och sen till veckan så ska jag nog spela med bara Elin B och öva lite trummor med henne. Vi ska nog antagligen ha en spelning i februari eller något, det jobbiga är att alla våra låtar tar nog inte en och en halv timme att spela, så vi ska utöka vår repertoar, något förslag på någon inte allt för svår låt kanske?

Ganska fullt upp i veckan, men imorgon så är det ledigt! fast jag kanske missar bussen så jag får vänta tills Elin åker hem vid 9. Får la hoppas att jag hinner med den, annars så kanske jag slår någon av er en pling. tooodles <3

Great balls of fire med Jerry Lewis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0