N.E.R.D - She wants to move

Godmorgon, eller god eftermiddag är väl mer korrekt kanske.
men idag så kom jag upp halvtolv, och jag var bara tvungen att säga det för att det är ungefär det senaste jag någonsin gått upp eller något. Vi äter ju vid halvett så jag blir jämt väckt vid elva för att hinna äta frukost innan maten. Men jag var så trött så det gick knappt att gå upp.
idag blir det att chilla, chilla meaning plugga spanska, skriva novell, öva piano, öva sånger tills imorgon (y).




N.E.R.D - She wants to move

Kommentarer
Postat av: Bea

Låter bra emma :) du o sis vill inte komma på ljusparty hos mig imorn kl 6? =)

2008-11-15 @ 17:27:43
URL: http://trize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0