Öppet hus, dagens, Linns kalas, springtur med mera med mera!

´Jag vill inte inte sitta här, jag vill åka till Åtorp och spela piano, men jag måste sitta här för jag måste skriva över på papper om mitt hiphop arbete eftersom vi inte har något bläck i skrivarn.
Förhoppningsvis så hinner jag göra det efteråt ändå, därför ska jag försöka fatta mig kort här (det kommer ju säkert lyckas).


Var det ett tag sen jag skrev eller känns det bara så?
Ah i fredags skrev jag iaf inte att jag var på auktion med typ genomsnittsålder 70 år, men det räckte med att Lossan var i min ålder och att jag vann en filt för att det skulle vara trevligt ändå. Blev av med huvudvärken som jag hade tidigare på kvällen också.

Nej nu kom jag på att det är jättelängesen jag skrev ju, eller så har jag skippat och skriva den där dagens!

Carro har löshår:
Jag- Hur långt hår har du egentligen?
Carro sitter tyst och tänker en stund...
Carro - Jag vet inte, men gott är det!

Så konstigt så det var roligt!
Jaa och sen igår lördag så var det öppet hus och vi dansade lite och kollade på våra klassisar som sjöng och spelade och så kollade vi vad alla andra program höll på med, mycket trevligt. Sen donken en snabbis och jag har aldrig fått vänta så länge på mat! typ en kvart stod vi där framme vid kassan. Sen gick jag av vid kronis typ och sen gick jag till Linn därifrån, hurtmaja jag vet!
När jag kom till Linn föll jag pladask ner på hennes säng! Sen lite senare när jag vaknat till så kom Emelie W och Juss och så gav vi Linn lite presents, hon fick två olivgröna ljus av mig.
åså åt vi god mat och spelade lite "så det kan låta" och pratade lite och så kom Elin och joinade oss lite senare också.
DET VAR DYNGKUL, hade gärna stannat tiden just då och där.

Och nuuu idag så har jag varit ute och sprungit 4 km, helt ärligt. För jag tänkte göra så där som våran lärare sa att om man värmde upp lite och sen stretchade i 1 timme eller något så kanske man kan gå ner i spagat. Men tror någon verkligen att jag orkade stretcha så jävla länge efter att ha sprungit eller? Ifall det nu är någon som tror det så tror den personen fel.

Japp, sen ska jag ju då spela piano tror jag och sjunga med kören ikväll! och imorgon blir det till Örebro och handla och till Gustavsvik igen kanske.
XOXO EmmNi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0