Simning, och Dagens fråga (förra årets trivselkvälls fråga!)

Jag har gått tillbaka i gamla banor, jag sitter och spelar röj, tragiskt jag vet.
Ville bara skriva att jag är besviken på mig själv för att jag är verkligen helt jävla dum i huvudet. För jag fortfarande putt bara för att jag bara fick G+ på simningen och jag kan inte släppa det (y, fyfan Emma! så jävla störd är jag.
Sen hade vi lite egen lektion på svenskan och jag tyckte det gick åt helll! men ulrika sa ju iaf inget dåligt om det så.


Dagens aight!


Kristin sitter inne på bdb och kommenterar en bild,
Kristin "klippt dig? vad fint det blev"
Sen så lämnade hon datorn innan hon skickade.
Krillan ändrar och skickar "klippt dig? Vad fint det blev (inte)"

Vi försöker försvara att man inte ska göra djurförsök i medicinska syften.
Carro- Råttor har också känslor!


Dagen till ära så ska jag ha en dagens fråga också!!!!!!!!!!!!
Har Bart Simpson en bror?!?!?!?!?!


Kan ni den va?

Kommentarer
Postat av: Anonym

mmm en mystiskt tvillingbror på vinden o_0

2008-11-22 @ 11:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0