Smsfunktionen har legat nere under hela dagen. Vi beklagar mycket för detta. Det var för att...

Det har varit lite jobbigt att sms inte har funkat idag. Och så får jag ett sms från telia och tror att det ska stå typ "Vi ber om ursäkt för att vår smsfunktion inte har fungerat idag" fast lite snitsigare (jag har aldrig varit särskilt bra med fint språk), men vadfan står det jo "Ditt kort är snart slut, var vänlig fyll på för att kunna ringa och smsa mera". Det är ju deras fel att mina pengar snart är slut eftersom att jag var tvungen att ringa till alla som jag ville skicka sms till. Det är säkert Linns fel att smsen inte funkar, Hon gör så det blir överbelastning på nätet.

Musik och jag måste bara säga att jag blev förvånad över hur dålig min grupp faktiskt var på musik ;o, jag trodde liksom att jag var i den gruppen där man kunde spela instrument. Nu låter jag grymt elak, men jag kanske är lite elak också, what you gonna do about it liksom? Ah men det blir nog bra det där till sist iaf.
Sen lite däns, data (29 poäng på provet, 30 var mvg! det var lite surt). Dans igen fast på Christina teatern. Spanska, som var det roligaste på hela dagen faktiskt för Kristin blev så arg på mig för att Ann gillar mig mer än henne ;)).

Ska förresten börja stanna i Dfs efter skolan på måndagar tror jag. För jag känner mig extremt elak och ska hålla på och fråga ifall någon kan stanna bussen åt mig. Så jävla dåligt att jag missar den med typ en minut, vadfan liksom EN minut!
Får se vad jag kan hitta på på måndagseftermiddagarna.




PUSSS på att det kommit nytt oth avsnitt och jag ska kolla på det om en nanosekund..(jag skriver riktigt snabbt serrni)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0