Stort behov av nya kläder och ny teknologi!

Och jag är mormor, ska sticka ett par långstrumpor. För jag älskar raggsockor, men vem gör inte det egentligen? Sen så låter det ju alltid lite coolt att säga att man gjort något själv.
Och jag vill iväg och handla såååå mycket! så ni förstår inte, jag har bara lust att slänga ut min garderob i dyngan! eller ah inte riktigt allt men nästan. Och så mobbade Kristin mig för mitt hål i byxan idag också, men jag ska faktiskt göra så att det blir inne igen att ha hål i byxorna hade jag tänkt. Nej det hade jag inte tänkt, jävla Kronancyklar och deras registreringsskyltar, varför har de det egentligen? ifall någon rånar en bank och cyklar iväg fort som fan så kan de ta registreringsnumret eller vadå? Ah och sen så har jag (tekniska majjaaa) tejpat mina hörlurar så att de inte ska gå sönder.

Jag är allt jävligt tragisk.

Kommentarer
Postat av: linn såklart

skyll inte på min cykel :'| !!! det var nog mitt fel lite :) flåt

2008-11-03 @ 19:11:22
URL: http://linnjosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0