Thriller

My name is humptey, pronounced with an UMPTey!

Matteprovet gick väldigt bra tror jag, det var inte så svårt som jag trodde. Men jag blir dyngarg på mig själv att jag inte ens kollade igenom provet en extragång? det brukar jag ju jämt göra, meeen bara för att jag inte gjorde det så straffas jag med att se 51 liter som 5 liter, hoppas jag får lite rätt för att jag tänkte rätt.
Sen dansa thriller och det gick typ...bajsdåligt, alla bara bråkade om hur det skulle vara. men det blir nog bra till sist, nu ska jag iaf kolla på videon hemma här snart.
Ingen spanska så det blev lite kollande i affärer och så. klart med hiphop-arbetet på engelskan och till sist dans i Christinateatern, den dansen gick däremot jättebra förutom att det kändes som att jag skulle ramla hela tiden och att jag inte hängde med i slutet för jag var så trött, höhö. 
Och jag och Lui hittade till busstationen från christina, stolt jag är. Jag har sämst lokalsinne
Och så blev det piano, och jag känner att jag verkligen börjar  bli bättre! Ska spela praeludium 1 och red river eller något. 

Yeeaaah, nu ska jag kolla lite busstider och thriller som sagt, kanske meka lite med Ninas design också (y)..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0