What's that sound coming out of your förstärkare?

Nu har jag ändrat min novell. Så nu har jag två noveller, ska nog ta och lämna in båda tror jag, kanske slipper göra novellanalysen då? It's worth a shot.
Igår spelade jag Elin och Elin, jag fick spela synth dagen till ära. Vi satt och njöt av sång uppifrån som kommer ut ur våra förstärkare! "Jeeesuuuuuus" osv. Ska spela idag också, men då får jag väl spela gitarr hoppas jag.

Okej "anonym" vann en eloge! för att Bart har en bortopererad siamesisk tvilling som heter Hugo och bodde på vinden! var tvungen att lägga upp den frågan eftersom att min syster sa att de hade med den på ja och nej leken på trivselkvällen på valla i veckan. Rätta svaret var "Ja".... men konstigt :S? förra året så var ju rätta svaret "Nej"? Hej jag heter Emma och jag tolererar inte att ha fel (jag åkte ut på den frågan förra året).  


Kommentarer
Postat av: linnnnns

hahahaha emma!

du hade fan vunnit annars, serri :O

så dåligt gjort!

2008-11-23 @ 15:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0