Bach Air

Du ska inte bestämma vad jag ska göra, eller hur jag ska känna.
Jag behöver inte bry mig om alla. Och ingen ska döma mig,
jag hatar vem jag vill, ingen vet bättre än jag i det här fallet så var bara tyst...



Jättetrevligt att vara Linn och bli lite uppdaterad i hennes liv :). Vi pratade och kollade på linas kvällsbok, var ju inte så jävla bra om jag ska vara ärlig, lite småkonstig fast det var det konstiga som gjorde den ganska rolig också.
Idag så har jag bara varit duktig, fast det är jag ju jämt! klyvit ved och sen varit nere och övat piano och sen varit i Rudskoga på pianolektion. Nu så kan jag nästan hela "Air" och nu ska jag lära mig ackord till "Imagine med John Lennon".

Hade tänkt göra läxor idag, och jag hade tänkt göra det i måndags, men det blev inget med det, såå jag tänker göra det imorgon istället.

Kommentarer
Postat av: linn såklart

emmsibemmsi du är bäst <3

2008-10-30 @ 20:26:17
URL: http://linnjosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0