Dagen svalnar mot natten

Och vi skulle försöka tolka en dikt tills idag och jag lovar jag har läst den minst tio ggr och fattade inte mer av den för det! och sen så säger Krillan bara jag tror att det handlar om sex, och så gör den ju faktiskt det! just då när man faktiskt ska tänka på sex så gör jag inte det, vadfan haha.

sovmorgon i skolan är inte så farligt ändå, mysigt. Åså kollade vi klart på Link's story, handlar om Link som blir "utkastad" och sen blir han hemlös, han hittar en vän, men efter ett tag så försvinner han plötsligt? Den var bra, sorglig på sina ställen, de flesta ställena. Sen så läste vi också, jag läste hela noll sidor, men jag ska säga er att det var ena riktigt långa 0 sidor!


Kommentarer
Postat av: linn såklart

VI HAR OCKSÅ SETT LINK'S STORY!!!!!!!!

haha den var ju konstig x)

2008-10-01 @ 19:09:53
URL: http://linnjosefsson.blogg.se/
Postat av: B

2008-10-04 @ 13:15:12
Postat av: Bea

Jag har oxå sett Links story en gång i tiden :) fast vi läste nyss texten på engelskan :p

2008-10-04 @ 13:16:01
URL: http://trize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0