Emoliving

YAAAAO! förfasen

Nu sitter jag här, och känner att jag ser lite emo ut i min nya mössa, jacka och min svarta väskaaaaaaa, jag är helt svart. Inte för att jag har på mig det nu, när jag sitter vid datorn, det skulle ju vara lite galet. Men jag såg Lalle idag och han gav mig värsta konstiga blicken :o? uuschaaa men men emo eller inte, varje sak för sig är snyggt kan jag säga er!
Var ju och handlade, var det i måndags? med Lui och Linn, kommer inte ihåg om jag skrivit det, men Kafé baravara har världens godaste kycklingbaguette och jag skämter inte! det var lite dyrt kanske (inte jag som köpte baguetten :$ men jag är så fet så jag åt av Linns) men ah som sagt dynggod.

Sen resten av veckan har jag väl inte gjort så mycket speciellt om ni undrade, spelat lite piano, spelat lite gura och drums.

GASTE är solklar.
Jag ber om Kristinas nummer och Gaste tar numret också
G- Vad heter du i efternamn?
K-Asanovic
G-Är det okej om jag skriver Svensson?

Kommentarer
Postat av: linn såklart

hahahha den dagens var fan bra :D

2008-10-18 @ 13:42:14
URL: http://linnjosefsson.blogg.se/
Postat av: Gaste

men jag hördej u itne vad hon sa :O

2008-10-23 @ 21:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0