Fru Eriksson

Tisdagar är bra dagar, alla dagar är bra dagar. Dagarna blir vad man gör dem till. Jag gjorde dagen till en bra dag. Bra va?

Hejhejhejhejhemsktmyckethej. Vi är nästan helt klara med Kackis dans, och det blir hur bra som helst ska ni se, sen så ska det börja en ny kille i vår dans klass, Erik.. *host*linnspojkvän*host*. Och så fick jag en roll i musikalen, ska spela Fru Eriksson, låter ju lagom kul? nejmen ganska kul faktiskt, ska vara en skvallrande skitpratande tant. Sen har jag varit och spelat piano ,och nu kan jag läxan typ.
Förut har jag jämt varit trött efter skolan, men nu så känns det som att jag skulle kunna springa tio varv runt huset, jag är pigg, och jag gillar det ska jag säga er! pppppppppppppppppppppppppppppuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusssssssssssssssssssssssssssssspå't

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0