Hemsysslor

Tänk klockan är bara tolv och jag är redan galet arg på min mamma, hah hon vet exakt vad hon ska säga eller hur.
Men ja, jag tror ´jag har fått henne att sluta säga "Nu måste du faktiskt hjälpa till lite". Nu sa hon att hon ska börja säga "Nu får du allt ta och göra din del".

Men ah är inte på dåligt humör bara för att jag ogillar henne, för då skulle jag ju alltid vara på dåligt humör (ingen kommentar).



Det snöar ute och det är halloween idag, men det blir att vara hemma (om jag ber om skjuts någonstans idag så får jag säkerligen inte skjuts någonstans imorgon). Ska börja på engelskan nu, sen matte, sen skriva novell och läsa någon novell och försöka börja på novellanalys och kolla lite på spanskaglosorna kanske. Pluggis idag alltså, men sen ikväll när jag är klar så ska jag kolla på Because I said so.. ser fram emot det.
 

Åtorpsbron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0