Hisssssssssen min vän

Du är sämst, jag hatar dig. Du är sämst, jag hatar dig. Du är sämst, jag hatar dig. Du är sämst, jag hatar dig. Jag hatar dig, du är sämst. Jag hatar dig, du är sämst. Jag hatar dig, du är sämst! yeah

Okej, sååå great dag. matten gick som smort, jag dog inte av tråkigheten på läsprojektet, vi kom riktigt långt på dansen, det var god mat! höhö. Allting var något så extremt roligt idag, fast det var nog som roligast när Louise härmade "Näsborren", jag skrattade i 10 min jag lovar x).
Och nu är hissen våran nya bästa vän också! varför kom vi inte på att vi kunde ta den istället för att gå i sju trappor? jo det ska jag säga er, för vi tänkte inte på det.
Lite kul när vi skulle gå in i hissen så satt det redan tre killar där, på våååra stolar :o, som vi ställt in där, omg liksom typ elle? men vi åkte med dem. Louise då, sitter och smeker hissen och säger "Det är våran hiss", haha, men ah asså vi är inte konstiga? vi tycker bara om hissen lite!
Sen efter skolan så åkte jag till Rudskoga, knappt jag fick komma på bussen, men busschauffören föll pladask för mitt ljuva leende så det gick ändå. Nej det där var ett skämt faktiskt, men jag fixade det faktiskt med min otroliga list ;). Spelade lite piano och sen hem och övat lite på det. Nu ska jag kolla på OTH, TJE!
Nej just det, jag måste bara skriva att jag typ haltar för jag har så ont i min höft och min rygg, men ni behöver inte tycka synd om mig, jag ville bara säga det liksom, men det gör ont, fattar ni, men liksom aah jag bara säger det ju, ingen behöver tycka synd om lilla Emni för det 8-).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0