Hur gör man en ny blogg tack?

Om någon vet hur man gör en ny blogg utan att alla gamla inlägg försvinner, give me a call! eller så kan ni skriva en kommentar men det lät mycket bättre med give me a call, eller hur?

Jajjemän, det är något damp med mina höfter men det har jag ju alltid veta, de kan bara inte sluta vicka (yeahright) nej men jag vet inte vad jag gjorde men efter dansen idag så blev det lite halv haltalotta. Meeen jag härdar och jag härdar mina dumma visdomständer som håller på att växa fram! inte för att växandet gör ont, men ätandet smärtar lite.

Okej idag så var det spanska, dans, engelska, dans!
Börjat på discodans och 50-talsdans, DET KOMMER BLI HUR JÄVLA BRA SOM HELST! och vi är megasöta i våra kjolar också ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0