Metaforer.

Nu är man äntligen hemma och klar för att..........plugga!
ovärda lektioner idag. På svenskan var vi tvungna att vara djupa som vanligt, jag och Linn är ju så lagom djupa!

"Glädjen är en tvål"

Mm det är fan riktigt djupt, jag slår vad om att ni inte fattar den. Men ah sen så skulle vi skriva metaforer om oss själva och jag tyckte jag fick ihop det riktigt bra.
Ibland kan jag vara en klingande melodi och ibland ett mollackord på ett sönderslaget piano. Fick in att jag är lite musikalisk där också.
Men sen så blev det vänta på buss i dfs, mm trevligt. plugga. Sen spela piano och cykla hem i regnet. Nu ska jag plugga spanska, förut pluggade jag data. ha det så trevligt nu allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0