Mitt första prov minsann

AIIIGHT mannen.
Allt är bra här va, är allt bra där va?
Äntligen höstlov, och jag ska sova hela natten och sova hela da´n sova hel neeeeej spola tillbaka lite där vadfan sova? festa hela natten festa hele da´n! Nej men helt seriöst så blir det säkert en massa plugg iaf, haha kul.
Första provet under min gymnasietid idag, i data. Och jag tror att jag klarade mig riktigt bra, :).
Aaah men annars så var det inget speciellt roligt i skolan idag. Ikväll ska jag nog åka till tonår *FnizZ*, Lossan och syrmin ska ju ha hand om det så det kan väl inte vara alltför tråkigt tycker man, och så har jag inte varit med Lossan på jättelänge känns det som.

Ah just det kom på att det visst var något roligt idag, idrott ju! vi spelade fotboll och volleyboll. Vår lärare blev positivt överraskad över hur bra vi var (Vilken match tittade hon på?)

Kommentarer
Postat av: Bea

Jamen då vare rätt bortbyting ;) hihi

2008-10-24 @ 19:17:07
URL: http://trize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0