Nostalgi

Jag har tagit bort min lunar, har nog knappt varit inne på ett år minst. Men iaf det var ju ett steg mot vuxen världen eller hur?
Imellan det att jag skrev lite på engelskaarbetet så satt jag och kollade om det var något roligt i min blogg där, så tänkte jag skriva över det hit lite snabbt nu. Rent nostalgi-inlägg för mig själv alltså. 
 
Hovfjället sen jag var 12 år. Och vid 14 års ålder så blev det att försöka åka snowboard, den dagen ville jag inte sitta kan jag säga.
Malle min bästa vän i sjuan!
Majbrasa i Rudskoga varje år sen jag var hur liten som helst.
Smögencup -05 Stisse var tränare, jag var lagkapten men ändå så lade jag ingen av de avgörande straffarna och tur var väl det för vi vann B-finalen!
Däldenäs sedan 9 års ålder smörgåsbord, spårning, nattspårning, kvällskul och allt. 
Trivselkväll sjunga med tjejerna i klassen (Y, klasskamp och disco.
Lucia på valsverket och Jusse var lucia.
9C:1 07-08 var bäst! hela högstadiet.
Sjöberg och Marie bråkade inget som man väl egentligen vill komma ihåg men.
Prao på Holmertz!
Riksdagen och bussresan hem.
Rörelseverk till Eye of the tiger och the whistle song med Anton, Erika, André, Alex och Lalle.
refill, konfa, konfaläger med fågelskådning!
Spöket på bodaborg!
Dans med Bea, Sara, Elin och Lossan.
Hova riddarvecka.
Bässebol - Casper och Oskar skrämde livet ur mig och Lossan, spela kort, gå upp klockan halvfyra, vara ute och fiska. Victor kallade mig för Larva för att jag hade en larv på mig, och jag kallade honom Karl. 
Prao på dagis med Sjöberg i sjuan. 
Cloetta med Lossan.
Lungsund med klassen.
                                   

Lovelove forever :) <3 


Kommentarer
Postat av: linn såklart

åååååååååååååh :'D

2008-10-31 @ 17:28:46
URL: http://linnjosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0