One tree hill

Jag är one tree hill nörd, visste väl nästan att det skulle gå bli så om jag började titta på det, men jag tänkte att jag följer faktiskt ingen serie nu så jag kan börja kolla på den här för den är så bra. Och plus att alla i skolan pratar ju om det så då måste man ju hänga med, inte för att jag gör det än då. Blir bara ledsen när folk avslöjar saker :O? nejdå

Japp dansdansdans idag och data och spanska, det var superkul alltid bra dagar med Girlsen ;). Sen så åkte jag moppe imorse, och det var inte kallt, jag är helt ärlig! Sen moppe hem och jag stannade till och spelade lite piano, håller på med Air och det går bajsdåligt! men ah ska åka ner och spela lite imorgon med har jag kommit på, det ska gå bra det här! puussarrr!


Kommentarer
Postat av: linn såklart

one tree hill i mitt hjärta <3

2008-10-06 @ 20:48:30
URL: http://linnjosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0