Party at Bea's

Firade Bea igår. Jag och Erika åkte in vid halvåtta och där var det massa trevligt folk :). Och så fick vi tacos, kladdkaka och massa skratt. Fast det var ju så lagom kul när Elin och Bea mobbade mig för något som inte ens var sant! Vad jag än sa och hur jag än sa det så sa de att jag sluddrade och ja, ni kanske kan tänka er vad de sa mer vad jag än gjorde typ.

Kvällens var verkligen solklar fast jag kommer inte ihåg exakt vad vi sa så nu låter det inte lika roligt :).
Vi pratade om att Bea var lite barnslig.

Bea- Men vet ni hur kassa barnprogram det är nu för tiden eller?

HAhahahha så söt. Men men idag så ska jag försöka göra lite matte, skriva lite novell, spela piano, sjunga i kören, fast det blir väl säkert inte allt det där :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0