Ujujuj jag och alla mina krämpor.

Godmorgon, godmooooorgooon! what a wonderful day.
Börjar bli till en vana det här med att skriva blogg på onsdagsmorgnar så här, jag ska nog göra det till en vana. Har inte så mycket annat för mig. Fast nu tänkte jag vara lite överraskande och lägga upp en bild på bdb bara för att jag hade sovmorgon men det gick ju inte att spara bilder som man hittade. Nej jag får ta och fråga Kristin om hur hon fixar med det där.

Mhm, har insett att jag nog blir som min mamma snart om jag ska hålla på och klaga om överallt jag har ont och om hur trött jag är. Och jag vet att det gillar ingen att lyssna på! JAG VET! Så jag ska sluta säga det, om inte någon frågar då förstås, det vore ju lite otrevligt ifall någon frågade  "Är du trött" och jag svarar "Det tänker inte jag säga!". Ah så kan det vara, men i alla fall så fick jag klippa upp mitt lås imorse. Hahahah jag har tajta byxor och orkade inte ha nycklarna i fickan, smart som jag var så lade jag nyckeln i väskan istället. Men sen när jag lade in väskan i skåpet och stängde hänglåset så var det inte så smart längre. OCH det värsta var ju att jag upptäckte precis som jag stängde låset att jag hade glömt nyckeln därinne, om jag bara kommit på det en sekund tidigare.

Ja snart är det engelska (om en timme) och jag skriver om hiphop. Och nu ska jag öva lite på datakunskapen innan jag somnar, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0