Vad gör du med din extratimme?

De flesta tycker att höst är den värsta årstiden, men inte jag. Vädret spelar mig inte så stor roll vad det är, jag kan göra ungefär samma saker även om det är lite lerigt utomhus. Och sen så blir det bra mycket mysigare att vara inne vid en brasa när det blåser förbi gula löv och man hör smattrande mot taket.
Nu så har vi alltså flyttat tillbaka klockan en timme. Inte den bästa timingen eftersom att det är lov och det gör nästan det samma vad klockan är då. Men inatt när klockan slog 3, så stannade den där och jag sov bara bort det. Men det kändes i alla fall bra att jag gick upp lite tidigare än vanligt.

Idag så har jag inte gjort så mycket, tiden går väldigt fort. Gjort lite läxor, tittat lite på tv, firat pappa med att äta smörgåstårta, glasstårta och grillat (y, och så fyller moster idag också. Grattis till 53-åringarna! Sen varit och spelat lite instruument med Erika och lärt henne en fin låt på piano, och sen repat.

Energispaningen 2003 ?

En Emma innan sängen!

Såhär kan det se ut innan jag beger mig i säng, Energispaning 2003 t-shirt och allt.

  Och igår så listade jag ut hur man gjorde en utåtbakad fläta, den ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0