Åtorpsmarken

Åtorpsmarken igår, blev väldigt förvånad över hur många kristinehamnare jag såg där. Nog för att Åtorp inte är så långt därifrån men ändå, det är ju knappt en flugskit på kartan som syrmin hade sagt. Men ja det var ju trevligt iaf.
Först stod jag och sålde lotter med Bea busfrö, full rush hela tiden. Men det var inte så kul att det inte kom någon och bytte av oss så vi fick stå två timmar och jag frös!
Men sen gick jag med Erika och Sandra flera varv men jag hittade inget intressant förutom lite onyttigheter, sen hem till Sandra och tona håret (y). Ska väl klippa mig i veckan också.

Nu så blir jag arg på att vi har en ny version av Word? jag fattar inget av det och det blir bara förvirrande eftersom att på provet så kommer vi ju antagligen använda den gamla versionen!
Repa ikväll också, vi börjar bli ganska seriösa känns det som, så det är ju kul :).


Kommentarer
Postat av: Bea

Ja, de var lite träligt att vi fick stå en timme extra ;/ han inte gå o strosa på marken, utan fick bara handla det jag skulle :( btw, mkt fin bloggdesign :)<3

2008-09-28 @ 21:15:22
URL: http://trize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0