Crazy,

Jo det här med att inte sitta vid datorn varje dag funkar väldigt bra, har ingen lust alls att sitta vid datorn faktiskt. Men jag kände att jag var tvungen att kolla lite snabbt på alla som laddat upp på bdb så att det inte hänt något men någon av mina älsklingar :O.

Vi har det extremt slappt i skolan känns det som, bara svenska matte och engelska typ. Men det är kul i alla fall!
Haha så sämst på spanskan, våran lärare får mig verkligen att känna mig dålig. Jag har typ två minifel i min uppsats och såklart så ska det vara dom som hon skriver upp på tavlan :O.
Har du spanska så kan du ju kolla om du hittar felet tycker jag!

Esta uno cocinero.
Le gusta comida.

Ååhhh, idag så träffade jag Sandra, Linn och Jusse och Emelie och jag blev hur överlycklig som helst, märktes det lite kanske? saknar er babes! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0