Egoism, alla har det inom sig, vissa mer än andra

Fick agera proffspianist på musiken idag, inga fel. Eller kanske inte var så proffsigt att spela tre ackord? ah jag vet inte 8-). Måndagar är för övrigt ungefär sämst på hela veckan skulle jag säga!
Men jag var iaf med Charlotte idag på mitt hål, och henne har jag aldrig varit med förut så det var trevligt.

Min syster är snällast och rättvisast och bäst på alla sätt och vis måste jag säga.
Lite ris kvar, jag går och hämtar det, båda vill ha:
Jag - Vi kan väl dela
Elin - Nej då är det ingen idé om man får så lite, jag ska ha allt

mm hon sa väl inte riktigt sådär, men det var så hon menade, för hon gick och tjatade i en kvart om hur jävla fel jag gör allting. älskar henne, hon får mig jämt att må såå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0