En dag i det blåå.

Ojojoj humörsvängningar så det skriker om det. Nu mår jag inte alls bra haha. Fast jag känner på mig att det snart blir bra igen, är ju ledig imorgon, det kanske inte ni är? suuuckers isf ;).

Vilken daaag! Sovmorgon, så jag hängde lite med oseriösa Robin höhö 8-), sämst på arga leken är han btw, eller så är det för att jag är så bäst på det som han framstod som sämst? Snart blir jag nog proffs på poker också, inte för att jag spelade det men jag bara känner det på mig.
Var inne på UD igår HAHAHAHAAHAH ojojoj vad gjorde jag där? typ tolvåringar och shit men kollade på poker på tv iaf, skulle lätt kunna mäta mig med dem, om jag fick de bästa korten d.v.s.
Efter min "sovmorgon" kom Kristin och Loui från teatern och de hade "liiite" kul åt att en tjejs favoriträtt var potatis, hahahahaha, potatisbruden dirr. 
Läsning på engelskan, skulle somnat ifall jag låg i en mjuk och skön säng, loovar. Mattäää, diagnos sen chill med ekvationer. Sista lektionen var svenska då vi skulle tolka en dikt, det gick ju verkligen superbra! eller inte. CarroCarroochKrillan (de skulle ju kunna skapa ett eget band förfan vilket namn) var inte den bästa gruppen för de satt och pratade om annat medan jag bara ville veta vad fan den där dikten betydde, så dålig på det där är jag.
Slutade tidigt och fick åka med Sjöberg hem, lifesaver. <3

Väl hemma så har jag bara suttit vid tvn och tjockat mig, men nu säger jag fan som Louise, Kristin och Linn ofta säger "Nu ska jag börja ett nytt liv" ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0