estetare!

Jag ska göra ny design på bloggen! för den jag har nu är ful, så enkelt är det. Men nu så är det faktiskt idol om 7 minuter och jag ska kolla på det, och jag känner mig inte så väldigt pro på det där. Blir någon annan dag! men jag lovar ni ska inte behöva kolla på det här mycket länge till.

Har inte ont i benen idag! är det ett tecken på att jag har bra kondition eller starka ben eller svaga ben som ens fick ont, seriöst svara gärna för jag undrar!
Hektisk dag kändes det som, för nu är jag van vid långa raster och att jämnt hinna sitta och chilla i cafeterian mellan varje lektion, jag skämtar inte. Men idag så hann vi inte det ibland? Sjukt vad mycket de kräver av en på estetprogrammet säger jag bara. Idag har jag:
Läst i min dåliga bok! kommit på att vi ska dansa till Thriller, coolaste zombiesarna ska vi vara! skrattat sjukt mycket, pratat spanska, fått flest rätt av alla på "the quiz" (statuuuus! (a) gissade bara). Haft dans och det var såååå grymt kul så ni vet inte, längtar som jag vet inte vad tills nästa. Men nu har det gått sju minuter :o.
PUSSSSSSSSSSEY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0