Jämförelse

Ska man jämföra? det kan väl nästan bara leda till det bättre, för det finns ju alltid någon som är bättre på ungefär allt och när man jämför så kan det leda till att man förbättrar sig. Men sen så kanske man känner sig dålig också, och det är ju inte kul. hmm

Chill dag som vanligt höhö. prata litt spanska, läsa ut boken "spelar död"(dåliig), snacka lite inglés, leka lite lekar och kolla på början av musikalen. Slutade vid tvååå.
Wrong Excuses for not being in school:

Excuse Richard for being. It's not his fault.
naw :(

DAGENS
Matilda kollar mot vad jag tror är mina skor och säger
- Vilka fina skor
Jag - jaha jag köpte dem...
Matilda - oj jo dina var också fina
 
hon pratade ju med Nina och sa att hennes skor var fina egentligen! hahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0