Manifestation för människans värde

Nu har jag varit alltför nostalgisk! Linn hade skrivit ett inlägg om att hon saknade 9c:1 och saker hon saknade. Så jag har läst några gamla inlägg, inte smart för gud vad roligt vi har haft. saknar't.

Skolan tills kl 18.00 igår då. Kollade på "American history X", den var jättebra den ska ni se. Sen diskuterade vi lite om filmen med folk från andra klasser, och jag blev gruppchef tsm med Matilda man bara va ;o? Hur kan ni sätta mig som det, ni känner ju inte mig än väl eller. Så kände mig lite skyldig varenda gång diskussionen stannade upp och det var tyst, vilket var ofta.
Lyssnade på en f.d. nazist, var väldigt intressant och roligt också! han var jättebra på att prata.
Till sist en liten föreställning av ES3orna.
Efter det drog vi en pizza och sen hem till Tom som förövrigt är galet bra på att trolla, det var hur läskigt som helst, jag skämtar inte det går verkligen inte att göra sådär!!!!

Visar kortet klöver 10 och lägger det i Kristins hand, jag och Louise trycker våra händer ovanpå så att han inte kan ta bort kortet där ifrån. Tar upp ett till kort ur högen, ruter 2, drar det lite över och under våra händer och slår med kortet på händerna och sen när han vänder på kortet så är det klöver tio som han håller i och ruter två ligger mellan våra händer, det är fan omöjligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0