Räcker det om jag älskar dig?

En helt vanlig dag i skolan, för det är vad det är nu, dagarna är skolan är vanliga dagar för nu känner jag mig som hemma där.
Nu har jag läst ut "Räcker det om jag älskar dig?", den var jättebra, helt underbart bra. Den handlade om Fanny som var 19 år. Fanny var tsm med Johan, också kallad mister Perfect. Senare visade det sig att han inte längre var så perfekt. Fannys liv börjar ta oväntade vändningar när hennes mamma hamnar på sjukhuset och hon börjar komma lite väl nära hennes Samhälls-lärare. Hur kan det sluta? Katarina von bredow heter författaren.

Har haft en superb dag i skolan. Läst lite mer i boken i skolan, för vi har läsprojekt så vi får en del lektioner att bara läsa på, hur skönt som helst! Sen tittade vi på singin in the rain, lite rolig film med massa stepdans och skoj i. Engelskan lyssnade vi på Tom när han berättade om sitt år i USA, sååå coolt att han har varit där, och det var precis så som man tänker sig i alla filmer!
Sista lektionen så lekte vi lekar, goigare dag kan man ju knappt få?

Sen hann jag med vallabussen, ni förstår inte hur glad jag blev då! obeskrivligt. Så nu har jag chillat lite, och läst ut boken, spelat piano osv.

Kommentarer
Postat av: linn såklart

katarina von bredow är KUUUUNG! har läst alla hennes böcker :) räcker det om jag älskar dig är en av favoriterna ;)

2008-09-10 @ 17:16:17
URL: http://linnjosefsson.blogg.se/
Postat av: sandraa dirr

katarina von bredow är sjukt bra! ;p läs mer av hennes böcker, syskonkärlek är att rekomendera (y)

2008-09-12 @ 11:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0