Svt Intervju

Här sitter jag och äter marknadsgodis, det är inte ens gott, men jag vill bli fet så jag äter ändå, nej skämt åsido måste jag säga där så att ni inte missförstår mig.
Tja dagen har varit sådär, Louie var inte i skolan för hon röntga ryggen så det var lite ensamt utan henne, men vi klarade oss. Först vare party att vara med Challe, Hampus och Fredrik på musiken, NAT skämta som fan gjorde jag där igen det var inte särskilt kul nej. Tjejförtryck?
Sen HÅL.
Åså data, åså läsa, åså dansa, åså spanska!

HAHAHAHAHAHA DAGENS SOM FAN!

Svt kommer och intervjuar Gaste:
-Vad är manlighet för dig?
R- Ah..............vad är manlighet.............(här började vi asflabba så jag vet inte vad han sa).
- Känner du någon som är manlig?
R- Ah Krillan i min klass
(skrattar så in i helvete!)
- Varför är han manlig då?
R- Han är biff........Han är stor......Han är stark (här så gick jag och Linn för ah vi skulle väl spruckit av skratt annars)
Men de hade visst intervjuat Olle också:
-Vad är manlighet för dig?
O- Det är när man har hår på bröstet... som min pappa.

Och sen var det lite roligt att rysken kom fram till Kristin och bad om hjälp med matte och massa skit x).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0