Tärningen är kastad

Skolan kan ju knappt vara mer chill!
En ny bok utläst idag, haha jävel vad boknörd jag äär. Men den har jag faktiskt bara läst i skolan. "tärningen är kastad" av Johanna Thydell. Handlar om Puck som är bästa vän med Emanuel hennes pappa har lämnat puck och hennes mamma. Puck träffar en kille, men låtar aldrig någon komma för nära.

Många skratt idag! Först spanska, det är faktiskt för kul med spanska. Vi satt och kallade varandra skällsord, vi kunde inte säga hönshjärna så det blev pollocabeza ist (kycklinghuvve) hahahaa.
Sen lite prat om världens undergång, vad skulle du göra om någon gick och öppnade fönstret och bara slungades rakt in i väggen? jag skulle nog faktiskt gå och titta ut genom fönstret, smart som jag ääär!? haha
Inställd daaans, det var bra för att om jag tagit den sena bussen så skulle jag missat min andra buss. Lite tur ska man ha ocksååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0