The joker's magic trick

Tjalloj
Sitter inte ungefär alla normala människor vid datorn ungefär en gång om dagen? det känns som det i alla fall. Fast hur länge kan man då sitta innan man blir klassad som datanörd? Och vad får man göra på datorn för att inte klassas som nörd? Om en sitter vid datorn i en kvart och spelar Wow, och en annan sitter en timme på bdb och msn är den ena mer mer eller mindre nörd än den andra?
Hmm, för jag känner mig så lagom nördig när jag sitter här varje dag. Jag ska sluta sitta varje dag, jag sa det redan igår men sen så kom jag på att jag skulle lägga in glosor och öva på idag.

Krillan är galen! han har sett typ ALLA filmer och kommer ihåg typ alla repliker, så coolt.
Han satt och härmade The Joker i "Batman, the dark knight" idag, så jälla roligt var det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0