Ellis födelsedag

Klockan är kvart i nio onsdagkväll och jag kom precis ut ur duschen! Vad härligt det skulle vara om jag bara vaknade imorgon och mitt hår är 20 cm länge och dubbelt så tjockt och inte alls slitet, det skulle ju vara en dröm som blev till verklighet.
 
Igår så var det en liten Elinore som fyllde sig lite äldre, närmre bestämt 17 år. Så jag var hos henne och hälsade på och grattade lite, trevligt! Vi gick b. la. in på klädaffär i Dfs, som jag aldrig varit inne på förut. Det är ganska coolt att det finns klädaffärer i lilla Degerfors, inga snygga kläder direkt men ändå.
Sen var vi nere i Zari och Smyckestudion och allt. Det är ju som en helt annan värld där under coop! Om ni aldrig varit där så måste ni åka dit! det var fett coooolt. Det fanns massa balklänningar och massa bröllopsklänningar och det var en sån där stor spegel som man tror att det bara är i filmer.Det kändes som att man var i en saga ungefär.

Idag så har jag varvat lite mellan att plugga naturkunskap och att sova på böckerna i två timmar eller något. Sen så bräste jag ner till Åtorp och övade lite piano för jag och min syster ska spela upp lite på söndag. När jag hade övat klart så kom jag på att jag skulle skriva klart min låt också, did and done! Får se om jag vågar lägga upp den på youtube kanske. Men jag kan ju säga att det är faktiskt min första låt så det är bara en fjollig poplåt utan värst melodi. Men nu kan det ju faktiskt bara bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0