Hejsan helgen

Jag har kommit på att för ungefär någon månad sen så lade jag upp lite "före-bilder" på vårt kök, men jag har dock inte lagt upp några "efter-bilder". Jag vet att alla ni är väldigt spända på att få se resultatet så jag ska fixa det snart.. fast inte idag..

Men idag är det söndag, helgen springer förbi och jag hinner knappt ens säga hej till den! Igår så tittade jag en sväng på tv, värt att nämnas då jag inte gjort det på några veckor. Sen så läste jag ut fjärde twilightboken, den var bra tralalala! Fast det står dock inte riktigt klart för mig om det kommer någon mer eller inte? Fast om det inte gör det så är det faktiskt lugnt för det var ett bra slut.

Försökte läsa lite natur men saken är den att jag hatar natur mer än någonting annat i världen just nu skulle jag tro! Så det gick inte bra så jag satt ute och lapade sol och sjöng istället.
Farbror och hans fru kom och sa halloj på kvällen, sen var lördagen shlutt.

Nu ska jag spela lite guitar och sen äta klyftpotatis och lövbiff och sen åka ner till Åtorp och repa!
XOXO / EmNi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0