Mamma, pappa - AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!

Alla som tycker att det enda jag gör är klagar, kommenterar och säger "Jag tycker du klagar för mycket"!
(om min pappa skulle läsa min blogg så skulle han väl hitta på 70 olika namn och kommentera just nu.)

Jag tycker dock att jag har lite rätt att klaga. Vi får ta det hela ifrån början.
Det började förra veckan då min mamma skjutsade mig till bussen. Hon sa då att hon skulle köpa bensin och fylla på min dunk till mopeden. Sedan igår så letade jag efter just den dunken, men hittade endast ett flertal tomma dunkar? Så jag gick och frågade var bensinen var men så hade hon visst inte köpt någon. Så jag frågade Johan istället men de hade ingen bensin de heller för den var blandad med jävla olja! Johan kollade på min bensinmätare och säger "men det räcker väl!". Då så trodde jag på honom för han ska ju föreställa den smarta i familjen.

Så idag så åkte jag till Degerfors idag och ungefär 3 km innan degerfors så börjar bensinlampan lysa. Men jag klarade mig i alla fall hela vägen in till Degerfors busstation. Sen gick jag på bussen och åkte med Lui till Örebro och inhandlade en tunika, en sjal och en jacka. Sen åkte vi tillbaka till degerfors, och jag hade ont i benen. Jag bad en bön och startade mopeden, kom ungefär 200 meter innan den stannade. Då blev det att putta den till kronhallen, ta ut pengar, fortsätta genom samhället, uppför medborgarbacken (ta ungefär tre pauser och ta av jackan), torka svetten och sen tanka.
Istället för att köpa en glass så blev det då en flaska vatten, VÄRT!

Sen när jag kommer hem och är helt slut så ställer hon fram en jävla tallrik med mat som såg ut som spyor och smakade ännu värre. Medan resten av familjen äter makaroner och korv, men jag ska minsann få äckelrester? och de förväntar sig att jag inte ska klaga? Korvgryta med curry och äpple? kan ni föreställa er det, nej gör förresten inte det, hämta en hink först!

Men ja, jag är lite arg på mamma och pappa just nu. Dock så är det inte bara för att pappa hackar på mig så fort jag säger att något inte är bra, och inte bara för att mamma tvingar på mig äckelmat medan pappa bara får gå och ta en macka utan en enda jävla kommentar när han inte tycker om maten. Inte bara för att jag ber om bensinpengar och pengar för maten som jag åt i örebro och får jävla 10 spänn! (fast egentligen så är det ganska generöst av dem eftersom att det var just jag som bad om pengar). Nej jag är arg för de är så jävla patetiska och jag är arg för att de skapade mig när de helt klart inte klarar av att ha ett barn med någon sorts egen vilja. De skulle köpt en hund istället, eller helst inget alls för den hunden skulle det vara synd om.


Kommentarer
Postat av: Bea

sv; haha, E är vårat lägsta godkända betyg, medan F är underkänt.

Så här äre:

A; MVG (+)

B: VG+

C: VG

D: G+

E: G

F: IG

fattar du nu ? :)

2009-04-18 @ 14:39:22
URL: http://trize.blogg.se/
Postat av: Bea

Sv; haha, va bra ;)

fast det är olika från olika högskolor, tex alla högskolor i Jkpn har inte samma, hälso (min skola) har A-F, medan Annas skola tekniska har 1-5 eller liknande :)

2009-04-18 @ 15:08:48
URL: http://trize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0