I'm cool, you're cool. We're really cool!

Halv sex onsdagkväll!
Sitter och lyssnar på på en massa musik från massa olika musikstilar, jag är lite galen jag.
Slipknot - Psychosocial, Secondhand Serenade - Last Time, Paramore - Emergency, Duran Duran - Falling down.

Men jag måste bara lägga upp pshychocosial för början är sjukt bra! och jag diggar drummorna i slipknot, så galet!



Och för att riktigt visa hur brett skilda de där låtarna är så lägger jag också upp Last time med secondhand serenade.

Hahaha men i alla fall. Idag så kollade vi på Jesus Christ Superstar (musikal) och den var såå bra!
Alla sköng gudomligt! Dansarna var astajta och gjorde rena rörelser! Musikerna gjorde inget fel som jag märkte och Erik är grym med sin sax och klarinett som gjorde allt. Speciell eloge till Sofie Bergmark för hon har den finaste rösten jag vet!

Sen så satt vi och råpluggade på matten för det är prov imorgon, iiiih wish me luck! det kan behövas känns det som. Till sist lite Svenska då vi satt och diskuterade religion och påsk, inte direkt my cup of tea om ni förstår vad jag menar då, men det gick an.
Avslutade dagen med lite dans för Sofia med mina snygga babes! 

Och ikväll vet jag inte vad det blir, lite mer musik till att börja med dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0